Benvenuti à u nostru situ web.

Chì sò i passi di a fabricazione di stampi à iniezione?

1. Analisi di prucessu di prudutti plastica

Prima di disignà u muffa, u designer deve analizà è studià cumplettamente se u pruduttu plasticu hè conforme à u principiu di l'injection molding, è hà bisognu di negozià currettamente cù u designer di u produttu, è un cunsensu hè statu ghjuntu.Questu includenu discussioni necessarii nantu à a forma geomètrica, a precisione dimensionale è i requisiti di l'apparenza di u pruduttu, è pruvate d'evità una cumplessità inutile in a fabricazione di stampi.

 

2. Disegnu di struttura di muffa

Un inseme di stampi d'alta qualità ùn solu ùn esige micca un bonu equipamentu di trasfurmazioni è i travagliadori qualificati in a fabricazione di stampi, ma ancu un fattore assai impurtante hè di avè un bonu disignu di muffa, soprattuttu per i muffa cumplessi, a qualità di u disignu di muffa conta per 80% di a qualità di u muffa.% sopra.Un disignu di muffa eccellente hè: nantu à a premessa di risponde à i bisogni di i clienti, u costu di trasfurmazioni hè bassu, a difficultà di trasfurmazioni hè chjuca, è u tempu di trasfurmazioni hè cortu.

Per migliurà u livellu di cuncepimentu di muffa, i seguenti punti deve esse fattu:

1. Capisce ogni dettu in u disignu di ogni muffa, è capisce u scopu di ogni parte in u moldu.

2. Riferite à i disinni simili precedenti quandu u disignu, è capisce a situazione in u so trasfurmazioni di muffa è a produzzione di produttu, è amparà da l'esperienza è e lezioni.

2. Amparate più nantu à u prucessu di travagliu di a macchina di stampa per iniezione per approfondisce a relazione trà u muffa è a macchina per l'injection.

4. Andà à a fabbrica per capisce u prucessu di prudutti trasfurmati, è ricunnosce e caratteristiche è limitazioni di ogni tipu di trasfurmazioni.

5. Capisce i risultati di a prova è a mudificazione di muffa di u moldu cuncepitu da sè stessu, è amparà da ellu.

più 1

6. Pruvate aduprà a struttura di u moldu più successu in u disignu.

7. Sapete più nantu à l'influenza di l'acqua in u moldu nantu à u pruduttu.

8. Studiate qualchi strutture di muffa speciale è capiscenu l'ultime tecnulugia di muffa.

3. Determinate u materiale di u moldu è selezziunate e parte standard

In a selezzione di materiali di muffa, in più di cunsiderà l'accuratezza è a qualità di u pruduttu, hè ancu necessariu di dà a scelta curretta in cumminazione cù a capacità attuale di a trasfurmazioni di a fabbrica di muffa è u trattamentu termale.Inoltre, per accurtà u ciculu di fabricazione, i pezzi standard esistenti sò usati quant'è pussibule.

 

Quartu, trasfurmazioni di pezzi è assemblea di muffa

In più di dà a megliu struttura è a tolleranza raghjone in u disignu, a precisione di u moldu hè assai impurtante per a machining di pezzi è l'assemblea di u moldu.Per quessa, a scelta di a precisione di machining è u metudu di machining occupa una pusizione dominante assoluta in a fabricazione di stampi.

L'errore dimensionale di i prudutti stampati hè principalmente cumpostu di e seguenti parti:

1. L'errore di fabricazione di u moldu hè di circa 1/3

2. L'errore causatu da l'usura di u moldu hè di circa 1/6

3. L'errore causatu da u shrinkage irregolare di a parte moldata hè di circa 1/3

4. L'errore causatu da l'incoerenza trà u shrinkage pianificatu è u shrinkage attuale hè di circa 1/6

Dunque, per riduce l'errore di fabricazione di muffa, a precisione di u machining deve esse migliurata prima.Cù l'usu di macchine utensili CNC, stu prublema hè stata cuntrullata bè.Inoltre, per prevene l'errori causati da l'usura è a deformazione di u muffa, u quenching deve esse usatu per e parti chjave, cum'è cavità è nuclei in stampi cù elevate esigenze di precisione di machining è grande produzzione di produttu.

In muffa media è grande, per salvà materiali è facilità a trasfurmazioni è u trattamentu termale, a struttura di mosaicu deve esse usata quant'è pussibule in u disignu di u moldu.

 

5. Modu di prova

Un set di stampi hè solu 70% à 80% di tuttu u prucessu di fabricazione da u principiu di u disignu à a fine di l'assemblea.Per l'errore causatu da l'incongruenza trà u shrinkage predeterminatu è u shrinkage attuale, sia u demoulding hè successu o micca, cumu hè l'effettu di rinfrescante, in particulare l'influenza di a dimensione, a pusizione è a forma di a porta nantu à l'accuratezza è l'aspettu di a porta. prodottu, deve esse pruvatu da prova di muffa.

A prova di u moldu hè un passu indispensabile per verificà s'ellu hè qualificatu o micca, è per sceglie u megliu prucessu di mudificazione.

Dopu avè spartutu, speru chì aiuta à tutti!

più 2


Tempu di post: Jul-21-2022