Benvenuti à u nostru situ web.

Cumu affruntà un riempimentu insufficiente di e parti di stampatura à iniezione

Quandu i pezzi di stampatura à iniezione sò processati, in parechji casi, ci sarà insufficiente riempimentu, chì eventualmente portanu à a qualità senza qualificazione di i prudutti di stampatura à iniezione, chì spessu causa assai perdite ecunomiche à a pianta di iniezione.Per quessa, l'operatori di stampatura à iniezione anu bisognu di sapè cumu fà un bonu travagliu di riempimentu.Soluzioni per l'insufficienza.

nutizie 1

1. Ajustamentu impropriu di l'alimentazione, mancanza di materiale o troppu.

A misurazione di l'alimentazione impropria o l'operazione di sistema di cuntrollu di l'alimentazione impropria, u ciculu anormale di l'iniezione per via di una macchina di stampaggio a iniezione o di un muffa o di limitazioni di condizioni operative, bassa pressione di retropressione di preforma o bassa densità di particelle in u barile pò causà carenza di materiale.Per particeddi cù particeddi più grande è porosità più grande, i plastichi cù grandi cambiamenti di rapportu di cristallinità, cum'è polietilene, polipropilene, nylon, etc., è plastichi cù viscosità alta, cum'è ABS, etc., deve esse realizatu quandu a temperatura di u materiale hè alta. .Aghjustate, aghjustate a quantità di materiale.

Quandu ci hè troppu materiale almacenatu à a fine di u canna, a vite cunsumerà una pressione di iniezione addiziale durante u prucessu di iniezione per cumpressà è spinghje l'eccessu di materiale almacenatu in u canna, riducendu cusì assai a pressione di iniezione efficace di u plasticu in u moldu. cavità.U pruduttu hè difficiule di riempie.

2. A prissioni d'iniezione hè troppu bassu, u tempu d'iniezione hè cortu, è u pistu o a vite torna troppu prestu.

A plastica fusa hà una viscosità alta è una poca fluidità à a temperatura bassa, per quessa, l'alta pressione è l'injection d'alta veloce deve esse usata.Per esempiu, in a fabricazione di parti culurite ABS, a resistenza d'alta temperatura di u colorante limita a temperatura di riscaldamentu di u canna, chì deve esse cumpensu cù una pressione di iniezione più alta è un tempu d'iniezione più longu di u solitu.

3. A temperatura materiale hè troppu bassu.

A temperatura in a parte posteriore di u canna hè bassu, è a fusione chì entra in a cavità di u moldu s'eleva à un livellu chì hè difficiule di flussu per via di l'effettu di rinfrescante di u moldu, chì impedisce u riempimentu di u moldu distale;a bassa temperatura è l'alta viscosità in u fronte di u canna sò difficiuli di flussu è impediscenu chì u visu scorri.Movimentu in avanti, facennu chì a pressione indicata da u manometro hè abbastanza, ma a fusione entra in a cavità à bassa pressione è bassa velocità.

Quandu i pezzi di molding iniezione sò sottumessi, hè assai impurtante di piglià misure currispundenti in tempu.U riempimentu insufficiente hè unu di i prublemi spessu scontri in u prucessu di stampa di iniezione.Per quessa, i grandi pruduttori di stampi à iniezione cunduceranu una furmazione in tempu reale per l'operatori di stampi à iniezione.


Tempu di post: 15-mar-2022